Pican är på G

Lilla jag har haft mycket sällskap nu på sistonne... Fam farkas har införskaffat sig ennu en familjemedlem. En inneboende. Hon är hemma med mig på dagarna så att jag inte är ensam någonting! Det är jätte skönt..

Här om dagen så fick jag mig en dusch! Jag hatar att bada!Här försöker jag torka mig själv!
Jag hatar inte bara att bada! Jag hatar att bli torkad med fön! så här försöker jag torka mig själv medans bigi blåser med torken!


Utställningen

Jag var så duktig tyckte bigi! Hon uppmuntrade mig under dem där långa sekundrarna som jag stod där! Det kändes skönt =)

Bigi vill ta mig till fler utställningar, men ska vänta lite tills min päls inte är så "Luftig" som domaren tyckte! Sen har hon tagit rådet av en kvinna som var där på utställningen och ska klippa bort mitt baby hår som jag har för att pälsen inte ska se så lätt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0