Måndag

Idag så var Nico och rose-marie över. och som vanligt så sprang Nico in i köket och åt upp all min mat! Då fick han väldigt mycket skäll av Rosis, eftersom han inte vet när det räcker med mat utan ahn skulle kunna äta hur mycket som helst.

När Nico hade gått hem så tyckte matte Emi synd om mig och gav mig ny mat utblandat med lite skinksås. Mumma! Det åt jag upp med glädje ska jag säga! Även fast man kan tro att jag aldrig får mat. För att vara så smal så äter jag väldigt mycket!

Nico förästen är en king charls spaniel (Stavningen är inte den bästa).

Vi brukade alltid leka så himmla mycket nico och jag, men nu har både han och jag blivit så tråkiga att vi bara lägger oss ner brevi varandra och glor! Fast när vi är ute så kan ju han oxå vara på g. Han är ju trots allt 4-5 år gammal tror jag och då kanske han inte är lika sugen på att leka som jag är. Men i sommar då jäklar ska vi köra rally på deras gård som vi alltid gjorde förra sommarn!

Senare ska bigi ta ut mig på en promenix i det sköna vårvädret!


Tjenixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0