Hej hej

Ligger här helt utmattad i bigis säng. Även fast hon har bäddat min säng åt mig på golvet. Men jag tycker det är skönare här. Jag är prinsessan på ärten. Jag är utmattad för att jag o bigi var ut o lekte i den sista snön. Det var ju så skönt ute idag o bigi kom hem tidigare idag än vad hon brukar.

Jag var hemma med husse laslo och meckade med bigis bil.

I morse så kom nico min glubska granne över. Han hälsa lite snabbt på mig sen sprang han in i köket och försökte äta upp min mat. Men som tur var Husse laslo honom hack i häl. Det är nämligen så att Nico inte har ett stopp i hans mage så vi måste gömma min matskål varje gång han kommer över.

Imorgon så får vi en massa gäster. Dem ska gratta matte Emi lite i efterskott. Ne nu ska jag fortsätta att slumra vidare imorgon är ju ett nytt äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0