.

hej hej , Kom nyss in från en solig promenix med bigi. Hon har nämligen sovmorgon varannan torsdag och varje fredag. Så skönt att inte behöva vara ensam tills Husse kommer hem. Det är ju endå nästan 2 timmar:/ men nu när Bigi är hemma så kommer Husse hem innan hon åker. Jag hatar att vara ensam, fast ibland så är det skönt för då får jag huset för mig själv:)

Snart är det dags för utställning i västerås. Det kommer nog gå bra för mig. För jag är så söt;) Sen beror det ju på om dommaren tycker det. Men även om jag inte kommer med på pallen så vet jag att min familj tycker att jag är bäst;)

Nu ligger jag och sover brevi bigi hon har precis fipplat med min päls. Det är skönt på vissa ställen men jag tycker inte om när hon rör mig i ansiket. Men ska man vara fin så får man lida pin. Snart får jag väl klorna klippta oxå.. Så dryyyyygt.



Hej


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Pici!

Vad kul att matte Big har fixat en egen blogg åt dig. Så kan jag läsa om vad du pysslar med. Snart ses vi i Västerås. Hälsa hela familjen.

Puss till dig.

Anki

2009-03-19 @ 14:57:59
URL: http://hem.bredband.net/altorro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0