Bus kul

Lite uppdateringar...

Jag har fått leka med Nico lite granna dem här dagarna, men han är så lat nu för tiden så det är inte ens nå roligt för mig längre. Han är en riktigt tjockis som inte vill röra sig från mattes sida. En riktigt tråkmåns, fast ska jag säga som inte ens vill vara utan min matte Bigi i några sekunder.

Här om dagen så kom min favorti hit, Ronnie han är så mysig att kela med, han lutkar karo.. En annan kompis till mig. Därför älskar jag att ligga i hans knä och bli kliad överallt.

Idag så låg under husses arm och sov, det var nog en mindre bra idé eftersom mitt ´huvud började lukta svett tydligen. Matte tyckte inte om den luktet. Får hoppas att den försvinner snart för det är inte så bra för mig att duscha allt för ofta.

Igår så tog big och fixade min päls. Jag börjar bli rätt van vid det nu och min oäls börjar få sin form faktisk. Trodde jag aldrig, jag som har varit ett sådant trasselsudd fram tills för någon dag sedan, eller ja vecka.

Just nu ligger jag vid matte bigis fötter och slummrar, jag drömmer lite då och då, gnäller och springer i sömnen. Det är riktigt gulligt ska ni veta. Att matte inte har kameran med sig när hon borde.

Snart är det utställningsdax. Jag läääängtar!
Denna bild var ett tag sen. Vist är jag underbar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0