Hopp och lek

Här om dagen så kom en familj med världens sötast unge till oss. Hon ville bara leka med mig och det älskar jag! Uppmärksamhet är det bästa jag vet och det fick jag av henne till 100. Så fort jag sprang efter bigi så följde hon efter , hon var efter mig så som jag är efter bigi. Vi lekte tills klockan blev 23 för då åkte dem hem! väldigt tråkigt!

Idag har beata varit ut med mig för ovanlighetens skull! Hon har sin kompis här så det blev en väldigt lång promenad! Annars är det bara bigi som går långisar med mig och lilla Ida.

Nu är jag trött jag får väl uppdatera lite någon annan dag för nu sover jag förfullt i min lilla säng på bigis rum.
Vad ska jag göra sen när hon byter rum? kommer jag någonsin att vänja mig vid tanken på att springa ner till henne istället för upp?

Här har jag min söta scarf på mig på den står det "here comes truble"

Kommentarer
Postat av: Anki Vang

Glad Påsk Pici och hela familjen Farkas. Ät gott och ha en riktigt bra påskhelg. Snart ses vi.



Varma hälsningar

Anki, Reidar, tonåringar och massor av hundar

2009-04-09 @ 16:33:22
URL: http://hem.bredband.net/altorro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0